Alla inlägg under augusti 2010

Av SoS Grannarna - 28 augusti 2010 17:32

Hej det e Putte här o jag e inte me Elmo!

Jag känner mig ensam   jag e så ensam att jag inte märker att mamma pappa o min brorsa o katt e inne! då fattar ni att jag e ql lr!


Här kommer några roliga historier o kämt:

Alla barnen:


Alla barnen äter mat ,

utom krister,

han käkar bara klister.


Alla barnen skunger vackert,

utom Carola,

hon vrålar.

HAHAHAHAHAAAA


Andra:


-Mamma våra grannar e rätt fattiga.

-Varför tror du det?

-För när deras bebis svalde en

 enkrona blev de förtvivlade.


I djuraffären. en äldre kvinna ska köpa en hund.

-Kan man lita på att hunden e trofast?

- Ja! Absolut, jag har sålt den tre gånger o den har alltid kommit tillbaks!


Lotta frågar fröken:

-Kan man bli straffad för något man inte gjort?

-Nej,svarar fröken.

-Vad bra för jag har inte gjort läxan!

HaHaHaaaa!!


Ja e ql!!  

 hej då för den här gången KRam putte!

Oj jag glömde nästan här e mr bean igen!

  

Ett stort fan!!

Ahaaaaaa njut av hans glans





Av SoS Grannarna - 19 augusti 2010 15:03

Hej! det var länge seden vi skrev ett brev så det var dags att logga in o göra det.

elmo har varit rolig i da så jag ville att vi skulle skriva in hans fantastiska skämt :

Spegeln e så ren att jag kan spegla mig i den!   HaHaHaHaHaaaaaaaaa!!

I da har vi jobbat för att känna pengar o det var helt okey jobb vi tjänade 2oo :- var när vi tvättade pengarna höll jag på att säga , nej vi tvättade fönster o det var jobbigt att sträcka sig högt upp tilll dom höga fönstrena tycker elmo.

I da tog vi ett litet dopp nere på världens mest najsiga ställe o då började ja flumma o typ alla stirade på mig lilla Elmo.

Jippi för mig o elmo som ska gå o se TOY STORY 3 hoppas att den kommer att äga ut I:an o 2:an det kommer bli så fett vi kommer att gå ensamma.

Vi ska först gå till ett hotell o äta o a det fett najs sen går vi till den EVIGA kön o då kommer vi se så många att jag inte kan räkna dom 123575934790 10 hehe jag kan ju inte riktigt räkna.

Carola tror att mamma kommer att va där! SÅÅÅÅÅÅÅÅ FEEEEEEEETT Assså 

Blu bloobloo o plooote blubb skoooo toooool engooooooooooliblooooonb!! ohoooooooooooo!(ni behöver inte fatta vad vi snackar om det är inte viktigt för er men för oss)

   Hej Bean vad trevligt att se dej!

Av SoS Grannarna - 5 augusti 2010 17:11

å så ligger man här i Elmos rum o lyssnar på "fly on the wall" ink. "Waka waka"

VI har det så himla najs en en gång.

Bästa sommar låtarna e bra att veta här e dom:


De e sommar ( Ronny o Ragge ) Elmo o Putte

KUNG FU FAJTING ( Okänd artist ) Elmo o Putte

Dancing in the moonlight ( TopLoader ) Elmo o Putte

Dancing on my own ( Buzz junkies remix )( Robyn ) Putte

Good times ( vet inte artist ) Putte

Paparazzi ( Lady GaGa så klart ) Putte

Rock-A-Hula ( vår kära Elvis ) ELMO

Waka Waka  ( Shakira ) ELMOOOOOOO

OLW ( Sveriges befolkning ) Elmo o Putte

Hey Sky ( Apple Brown Betty ) ELMÅÅ

Bumbibjörnarna ( någon ) ALLA!!!!!!!

Natrully ( Selena Gomez )



Sommarens Bästa Artister Top Fyra:


1.Ronny o Ragge

2.Miley Cyrus

3.Den lille dalmasen som slår sönder getingar med hammaren på pappas motorhuv.

 (Ni MÅSTE höra den)GETING!!!!

4.Mr bean Såklart!!





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilken är kliniskt acceptsnabel?
 bardom pisch
 badum tsshhhhshshssh
 majgrosk
 mok
 äppelpuddishshshsh

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards