Direktlänk till inlägg 13 juni 2010

Kuddkriget

Av SoS Grannarna - 13 juni 2010 10:41

Helluuuuu!!

Putte o Elmo anropar världen!

I går hade vi ett två minuters långt kuddkrig... Jag dog nästan...

NOT!!!

Puttes Kommentar:  Jag regerar över Elmo!! Den Najsiga Kuddkrigskompisen som nästan tog död på mig.

Elmos Kommentar: NOT de e ja som e kuddkrigskungen. LOL! JA jilla mr bean i går hehehehehe...


Annat intressant:

Vi cykla tre meter för vi va på väg ner till stranden men ångra oss...

Vi gillar mr grönalund...han e mysig

Vi Lskar Ipods.


KRam Putte å fantastiska Elmo



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

hej

Av SoS Grannarna - 6 september 2015 11:23

crazy teedy beeeeer weare tillbaka, vi vet att ni saknat oss något otroligt     !! Men befara ej, vi äro tillbaka för att stanna, i två minuter=DD swswswswsw chrisytmas marshmallowwwgrillning över  ett jus rekommenderas starktttt fabulo...

Av SoS Grannarna - 2 juli 2014 22:13

   vi vet att ni, våra kära o trogna läsare har sakat oss väldigt micket. och vi vet att det har varit svårt för er att ha varit utan våra fabulösa inlägg, lr hur slavar?   vi har idag varit med om micket, o elmo har inspirerat många med sitt nya...

Av SoS Grannarna - 21 december 2011 17:32


hejsan svejsan!  tyvärr har vi inte bloggat på ca ett halvår pga att vi helt enkelt båda två tappat bort vår kunskap om datorer.  men igar hände ett underverk, VI HAR JULLOV!!!!! de e gött! idag har vi druckit varm chocolate med mini marshmallo...

Av SoS Grannarna - 16 maj 2011 10:53

Tjena, tjena! här e ja muppen Putte! bampanbam baaaaa! Jag har lite tråkigt just nu  . min muppvän måste plugga. men det najsiga är att snart e hon KLAR!!! bampanbam baaaaaaaa!! efter det ska vi ta hjälp av vår   "ATT GÖRA LISTA" här ser du d...

Av SoS Grannarna - 4 april 2011 17:45

HEJ, HEJ!!! hoppas inte Elmo märker mig nu. hon e på toa o jag sitter med hennes dator, MOaHaahaaaaA!!  Oj nu kommer hon, Hej då P ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilken är kliniskt acceptsnabel?
 bardom pisch
 badum tsshhhhshshssh
 majgrosk
 mok
 äppelpuddishshshsh

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards